De meest gestelde vragen over de PersonPlus dienstverlening

De meest gestelde vragen over de PersonPlus dienstverlening

Nieuwe én bestaande klanten informeren over onze dienstverlening: dat is wat wij op de afdeling Marketing & Sales doen. Bij ons kun je terecht met al je vragen over PersonPlus! Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen. Hopelijk helpen we je hier verder mee. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op!

 

Hoe kan ik bepalen welk PersonPlus dienstverleningspakket geschikt is voor mijn onderneming?

We begrijpen dat jij als ondernemer een weloverwogen keuze wil maken wanneer je jouw personeelszaken onderbrengt bij een externe partij. Graag helpen we je met jouw besluit. Wanneer je op onze website kijkt bij “Tarieven” zie je drie pakketten verschijnen: BASIS, FLEX en PLUS. Je kunt hier precies zien wat elk pakket inhoudt. Als je op deze pagina de gemiddelde SV loonsom invoert krijg je meteen een handig overzicht van de kosten per pakket in beeld. Natuurlijk is elke onderneming anders en kun je voor aanvullende vragen terecht bij de afdeling sales. Je kunt ons telefonisch bereiken: 0113-405680 of per e-mail: sales@personplus.nl

.

Ik werk veel met oproepkrachten, heeft dat invloed op het tarief wat ik betaal voor de PersonPlus dienstverlening?

Wij werken met een vast percentage op basis van de gemiddelde SV loonsom. Hierdoor is de verdeling tussen vaste medewerkers en oproepkrachten niet relevant voor het tarief wat je betaald. Wel zo eerlijk en overzichtelijk! Wanneer je ervoor kiest om jouw salarisadministratie bij PersonPlus onder te brengen én je werkt veel met oproepkrachten, dan is het FLEX pakket een geschikt pakket voor jouw onderneming. Precies weten wat dit pakket inhoud? Kijk dan hier.

.

Mijn nieuwe zaak opent over een paar maanden, vanaf wanneer kan ik de dienstverlening afsluiten?

Wanneer je bezig bent om een nieuwe zaak te openen dan is het aan te raden je op tijd te gaan oriënteren op het gebied van personeelszaken. Wij bij PersonPlus kunnen je daar alles over vertellen. Het is verstandig om de dienstverlening te starten op de datum dat de eerste medewerker in dienst komt. Hierdoor ben je altijd verzekerd van advies en ondersteuning wanneer dit nodig is én voldoe je aan alle wettelijke verplichtingen.

 .

Hoe meld ik een nieuwe medewerker aan?

Om een nieuwe medewerker aan te melden volg je de volgende stappen:

  1. Vul het aanmeldformulier in. Dit formulier vindt je hier.
  2. Je ontvangt per mail een bevestiging van de inschrijving.
  3. De nieuwe medewerker ontvangt direct van ons een e-mail om persoonlijke gegevens aan te leveren via een beveiligd online formulier.
  4. De medewerker verschijnt in NMBRS wanneer de gegevens compleet zijn.
  5. PersonPlus stelt de arbeidsovereenkomst op en biedt deze aan voor digitale ondertekening. Pas nadat jij als werkgever getekend hebt, kan de medewerker tekenen!.

.

Welke ondersteuning biedt de afdeling Verzuim- en Arbobegeleiding?

Vanaf het moment dat jouw medewerker zich ziek meldt gaan wij voor jou aan de slag. Onze verzuim afdeling is voor jou de spil in het ziekteproces tussen medewerker, arbodienst, verzekeraar en natuurlijk jijzelf. We zorgen ervoor dat het ziekteproces zo spoedig mogelijk verloopt en dragen zorg voor alle aspecten binnen dit proces. Wil je meer weten over dit onderwerp? Bekijk dan het webinar!

 

Heb jij na het lezen van dit blog nog andere vragen? We helpen je graag verder! Je kunt ons telefonisch bereiken: tel 0113-405680 of per e-mail: sales@personplus.nl

PersonPlus spant zich in om de inhoud van haar blogs zo actueel mogelijk te houden. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat de inhoud onvolledig, verouderd en/​of onjuist is. Er kunnen geen rechten aan de door PersonPlus verstrekte informatie worden ontleend. PersonPlus is niet aansprakelijk voor schade welke kan ontstaan als gevolg van onjuiste of incomplete informatie op de website.